top of page
חיפוש

לילי פוסט (טראומה) קורונה


מיד כשמגיעים לבית מורידים את המסכות לכן אנחנו חייבים להתוודות, הקורונה הזו לא באה לנו טוב. היה לנו עד אמצע מרץ סבבה. אומנם קובי ברייאנט מת, שוב בחירות וכו' אבל מזג האוויר נעים, הסנגרייה חמה ומוזיקה מעניינת השכיחו את הצרות מבחוץ. אני הרגשתי שאנחנו ממש קולעים לטעם של מי שבא אצלנו, והחליט להצטרף למקלט של משפחת הלילי. שמחתי על כך שהצוות מעולה, וכבר בנינו את היומולילי 15. התחושה הייתה שיוצא לנו סוויש ל 3 נקודות סל חלק כמעט כל ערב, לפעמים אפילו בלי כוונה. מה שהפך את תקופת הסגר המפתיעה לשוק מהול בעצב לא קטן.



אנחנו בר קטן, וכל אחד מכם שקורא עכשיו את הפוסט הזה מוכר לנו. גם אם לא במאה אחוז, אנחנו יודעים עליכם לא מעט, ואתם קרובים ללבנו מכל מיני כיוונים. כשלנו יש קורונה בלוז, גם לכם יש. הרבה מכם פגשתי בשכונה תוך כדי שאני מרדים את נינה, מסכמים מפגשים מסוג זה בהלוואי ונתראה בקרוב ומסכימים ש"האמת אין, לאף אחד פתרון". עמיחי ואני שנינו חטפנו את הבלוז די קשה. עמיחי נכלא בביתו, מטפל בילדים ומורט שערות בלילה. אני כבר נכנסתי לחרדה. כל המודל הכלכלי שבניתי את חיי על פיו עומד לקרוס על לא עוול בכפי. ומי שרוצה עוד פרטים יכול לסור ללשכתי בבר (לכשיפתח) ואשתף אתכם איך בנק לאומי התנהגו מולנו. אתם יודעים, עצמאים וכו... אבל וואלה, נראה שאנחנו שורדים בציפורניים. ואוטוטו פותחים את הלילי וכולם יחזרו לשגרה. אז אנחנו נוכל לטפל בפוסט טראומה של כולכם.


בלילי נקפיד על הנהלים (רק שיחליטו כבר מה הם) וביקשנו מהעירייה את כל הבקשות והמענות והתחנונים שניתן, לא רק מהם אלא מכל הגופים הרלוונטיים. הזדמנות טובה להודות לכל מי שנרתם לעסקים קטנים בעיר. אף אחד לא ביקש את המגפה הזו.


יש לנו צוות חכם יפה ומגניב שרק מחכה להשמיע לכם את כל השירים שהם אוהבים, הסרטים שראו בקורונה, ותוך כדי גם להגיש לכם בירה מדי פעם. אנחנו נחזור להגיש מיקס לילי רוז מוגזם, להכין סטוקים של חריף ולתת בראש עם די.ג'ייז משובחים, הכי מהר שאפשר. בינתיים מריצים את האתר ומחזיקים חזק כדי לא להיסחף.


תודה רבה על התמיכה והרוח הגבית, היא מוערכת ומורגשת מאוד. הקמנו את האתר כדי לתת לנו צעד קדימה בחזרה, וכל עזרה תתקבל בברכה... וגם כי היה לנו כייף ומעניין ומוצלח. תודה לכל העוזרים במלאכה. נתראה בלילי ביום רביעי 27/5.


0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page